Ağustos 15, 2009

İstersen Kalkalım









ben zamanında çok günah işledim sevgilim
yasakların bir çoğunu menbaından tattım
bu gördüğün gövdeden bir çok organı
biraz maddenin yardımıyla çürüttüm attım

-bu isyan değil acı çekmekteyim matmazel

şimdi durmuş karşımda bana
hayatın geçiciliğinden bahsetmektesin ya sen
zamanı yaşatmak için geçirdiğim hissiyatları keşke bilebilsen
yok aman vazgeçtim bu dileğimden
sen masumsun bir güzel yürek uğruna hayatını bile verebilirsin
bense yorgun umutlarını hayata rehin bırakan bir feylesof ayyaş
gözlerim dolmaya başladı bak biraz yanıma yaklaş
kokunu duyayım belki bir kadeh az içerim
ellerini yanıma bırakırsan huzur içinde ölebilirim...

-sen kimsenin ölmesini istemeyecek kadar masumsun

ben senin hayatına girersem perişan olursun
sevmesen de içersin kendini jiletlersin
kendine yalan söylersin
sen benim hayatıma girersen ben sigaralık olurum
yavaşça tüketirim kendimi
ben bir altın vuruşum sevgilim
ellerini çek asmalıyım kendimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder