Ağustos 20, 2009

Düş Kurdu


(kısık bir sesti hoşuna gelen
düşlerin çıldırma tonunda
kimsesiz bir kurttu yaş küfe giren
elma kokan yalanla)

derdime derman
bilirim yok ama
derdim
ki söylemeler bana bırakılsa
her düşen
yaprağa
her boğulan
soluğa
her üşüyen
soğuğa,
bir mısralık (l)af buyurmuş şair
"benzer her şey
baktığına"

ben kurdum düşümü
kırdım dişimi
aklımla

en onulmaz yaralarımda, adı konulmaz sızılarımda
saçlarıma kazıdığım seni
her aklıma alışımda

her saklıma dalışında
(g)af buyur yoluna sızdığım
benziyor her baktığım
sana

***

(sen de merak masasına buyur
misafirimizsin ne olsa
kalma ayakta, otur

sıyırmışım sıtkımı
zaten
ben
dünden)

***

haydi, gel ve bekle
dökülecek olan
kurtları
bekle ve gör
kur(t)ulacak olan
düşleri,

gel ve gör düşümün kurdunu,
seni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder