Ekim 11, 2010

Ellerimizin Onurlu Kavgası
















Hapishane avlularında tutuklu kalmış martılar
Beni göç mevsiminin hatrına bıraktılar

Bir memlekete aşık olmanın en lezzetli yanısın
Ruhsal hezeyanımdan tek kurtuluş çanısın
Vücudum eylem olmuş, sen gönlümde kazasker
Teklifsiz gülelim gülüm, bu savaş elbet biter!

Kimlik kontrolünde adına adım dedim
Hem rezil oldum, üstüne küfür yedim
Biliyorsun her kavgam dolaylı yoldan senin
Kavgam tebessümün
Kavgam beyaz ellerin!

Miting meydanı girişinde, bir kelebek bıçak düştü cebimden
Seni düşündüm de, hemen gökyüzüne saldım
Henüz genç bir nehirdin ancak
Sevgilim sen ne kadar okyanus kokardın!

Lafı gevelemek manasız, kurtuluş ruhundadır asil milletimin
Bir de gözlerin var dokunamadığım tenin
İçerde olacağım bir süre, ziyaretime dostlarla gelin
Parkaları unutmayın, biliyorsun işte bize artık her mevsim serin!

Havayı görmek nadir, sigaradan bulutlar doluşmuş zindanlara
Senin hayalime aksin, bulutların nefesini kesen güneş
Davamız hürriyet, ilkemiz vatansever gülüştür
Mektubum ve kalbim bu sevdayla örülmüştür
Görülmüştür..

Kirpiklerin revolverde kalmıştır, onu çardağa gömün
Hayaller kurun umutsuzluklar öldürün
Hüzne meyil vermeyin, her güne selam verin
Elbet yorulacağız, karanlık oldukça derin!

Oturdum dün gece uzun vakitler seni düşündüm
Beni böyle görseler sanırlar cebimden dünyayı düşürdüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder