Temmuz 15, 2020

Ruh'a














Hatıratının doğan gün anlamı olmalı

Olmalı yakınlarda, doğacak bir ihtilal

İhtilal için mutlak, bir ittifak bulmalı

Bulmalı o güzeli, güzel gözleri hilal

Hilal için gerekli, huzur isyan ve sükut

Sükut başlamalı, tan yerinden doğrulup

Doğrulup kam yerinden, uyandırırken günü

Ne unutsun dününü, ne baksın yarına kör

Kör etti gözlerimi, ismi güzel bir kadın

Kadından kurtardı, tek gözlü adam beni

Beni ben bazen, yanlış yerlerde aradım

Aradım gerçekliği, gerçeklik nedir şimdi

Şimdi ezgi başlar, zannetme Gregoryan

Gregoryan değil bu, haykırışı bir halkın

Halkın hatıratının, olmalı ihtilali

İhtilali bulmalı, ismi güzel bir kadın

Kadın unutsun dününü, hilal için gerekli

Kör etti gözlerimi, bir halkın ihtilali...


13.07.2020 İstanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder