Mart 04, 2010

Kim S

kimse bilerek doğmadı
nesneler
acılar ve anılar da hakeza

(sus anlatma biz biliriz
anneleri hüzündür onların
ve yine biliriz ki çiçek'ten: "yalnız
hüznü vardır kalbi olanın")

kimse zamansız duası için af dilemez dilinden
üç günahın ilişkisiyse hep muallaktır iyilikle
evet mevsim bahar olmasın kuşlar
intihar eder bir balkon gördüğünde
ve bir kez daha düşündüm kiliselerde, kül tablalarının gereksiz
olduğu kanısına vardım; arka sıra müdavimi utangaç peltek ve
hiçine kapanık bütün çocuklar sussun susmalı bu ders yoksa
bana ellerinin yüzümü derimi
soyup gitmesi olur sorun

kuş dedik uçar uçarsa sahile kumdan bir gökyüzü
daha yapılır sanki
ne olacak; ölüme bile derman bulmuşken lokman
hani vuslatın kestirmesi
hani hasretin çaresi ha
söyle nereye sırlandı ilacın
bir özge mısra patlatsam dudağımda
"ayrılık allah'ın emri
ölüm olmasa"
komik kaçar mı inan, bilmiyorum ama burada
gerçekçi davranmak lazım gelmez mi biraz da

bir dem daha isyan ve bir yumru daha ret söndürüp alnımda
avucumda avazımda ayazımda ne varsa:
artık şeytanlar ölüdür benim için
yitip gitmiştir dram kor gözlerindedir uçurum
ve gamzelerin ise sevdiğim
emin olasın
vardır hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder